دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

گروه حوادث: درگیری خانوادگی در جنوب پایتخت 12مجروح بر جای گذاشت. 3 نفر از مجروحان به‌علت شدت جراحات وارده در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

ساعت 30/11 یکشنبه گذشته  وقوع درگیری خونینی در خیابان خزانه به پلیس گزارش شد. بعد از حضور ماموران در محل مشخص شد طرفین درگیری 40 نفر از اعضای یک فامیل بودند که با قمه و چاقو با هم درگیر شده بودند. در جریان این درگیری، شیشه‌های خودروهای پارک شده در محل شکسته و 3 خودرو به‌شدت تخریب شده بود.

به محض حضور پلیس در محل، مردان مسلح به چاقو و قمه با سرعت فرار کرده و خود را مخفی کردند اما دقایقی بعد یکی از طرفین دعوا به‌عنوان شاکی نزد ماموران رفت و از افرادی که شروع‌کننده درگیری بودند، شکایت کرد.

این مرد مدعی شد: برادرم از مدتی قبل با فردی درگیری لفظی داشت تا اینکه شب قبل،  این درگیری به اوج خودش رسید. این افراد صبح امروز تماس گرفتند و گفتند که با دوستانشان برای ادب کردن برادرم به اینجا می‌آیند.

به این ترتیب بود که درگیری شروع شد ولی آنها خودروهایمان را تخریب کردند و با قمه به جانمان افتادند ما هم به دفاع از خودمان پرداختیم که در این میان چندین نفر مجروح شدند.  اظهارات این مرد در حالی صورت می‌گرفت که اهالی محل مدعی بودند طرفین درگیری با عربده‌کشی وارد محل شده و با ساطور و قمه به جان هم افتادند.

سرگرد حسینی، رئیس‌کلانتری160 خزانه با بیان این خبر به همشهری گفت: بعد از اظهارات شاکی، تحقیقات برای دستگیری دیگر افرادی که در درگیری شرکت داشتند، آغاز شد.

وی ادامه داد: ماموران در نخستین اقدام عازم بیمارستان‌های منطقه شدند و 2 نفر از متهمان را که به‌شدت مجروح شده بودند به همراه چند نفر دیگر که در بخش عمومی بستری بودند، شناسایی کردند.

سرگرد حسینی افزود: در این درگیری 12 نفر مجروح شدند که 3 نفر از آنها  در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند. از طرفی ماموران موفق شدند تعدادی از متهمان را دستگیر کنند و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد

کد خبر 81139

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز